În contextul unei nevoi acute de sânge, „Morning Glory cu Răzvan Exarhu”, matinalul Rock FM, a inițiat, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, o campanie națională de conștientizare și educare a populației, menită să crească numărul donatorilor de sânge și să arate că „România are sânge de rocker”.

Timp de o lună, 5 dintre cele mai populare trupe de rock din România – Vița de Vie, COMA, Byron, Trooper și Nightlosers s-au alăturat pe rând campaniei și și-au mobilizat fanii să meargă să doneze sânge la Centrele de Transfuzie din țară, pentru a putea lansa versiunile interpretate în manieră proprie a unor binecunoscute șlagăre românești. Piesele au fost lansate în direct la emisiunea “Morning Glory” cu Răzvan Exarhu de la Rock FM, iar fanii s-au implicat în campanie pentru a-și susține formația preferată descărcându-și aplicația Donorium, programându-se și donând sânge la Centrele de Transfuzie având posibilitatea de a verifica în timp real cantitatea de sânge care lipsește până la lansarea piesei.

 

Rezultate record după 4 zile de campanie “România are sânge de rocker”

  • Peste 1000 de români cu sânge de rocker au descărcat aplicația Donorium, în primele 4 zile ale Campaniei Morning Glory și Rock FM – “România are sânge de rocker”. Morning Glory a ajuns, astfel, contul #1 pe Donorium; 

  • Hard Rock Café a decis să se alăture campaniei „România are sânge de rocker” – oferind reduceri de 15%, până la sfârșitul anului, tuturor celor care donează sânge anul acesta, în baza carnetului de donator.